090305

Ja, vad ska man säga om dagen idag, haha. Jag har, konstigt nog, inte så mkt att skriva om idag. Jag skriver lite för skrivandets skull, haha

Skolan idag var väl som vilken annan torsdag som helst. Lyssna, jobba och åka hem. Hade inget projektarbete bara, så vi slutade tidigare. Inte illa för en torsdag ;)

Imorgon blir en stressig dag. Först är det skola, sen måste jag åka direkt från skolan till Odensbacken för att döma match. Mamma och Manuela kommer och tittar på matchen så jag får skjuts hem. Då är det snabbt fixa sig för att sen åka in till stan med  E och träffa D och F. (Nu blev det inte alfabetisk ordning, haha) Men tillslut kommer det nog bli en mysig kväll :)

Nu ska jag fixa det sista inför redovisning och allt imorgon. Fick ihop ett inlägg iaf.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0