090324

Sitter i skolan just nu och har håltimma. Ska vara lite duktig och göra lite kommunikation snart, men jag fattar typ inte uppgiften. Så lite svårt att börja. Man gör gärna en massa andra saker istället då. Sådär skyller ifrån sig att andra saker är viktigare fast de egentligen inte är det.

Min helg har varit helt underbart bra! Ni ska få se lite bilder senare. Kanske kan ta tag i det när jag kommer hem och ladda upp lite bilder från i söndags. Blev några bra bilder på Shirley iaf. Hon är ju expert på att ha micken för hela facet eller blunda. Men hon var så fin.

Nu ska jag sluta skriva för jag känner att det här inlägget inte gjorde någon nytta överhuvudtaget och jag är så trött så jag vet knappt vad jag skriver. Kanske ska ta tag i den där oviktiga kommunikationsuppgiften ;)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej svejs.. jag har tråkigt i skolan :S hahaha

2009-03-24 @ 12:44:04
URL: http://emmmmmat.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: hihi, det ska jag göra. <3



Anna, jag saknar dig redan. Vill bara att det ska bli påsklov, nu nu nu. <3

2009-03-24 @ 13:51:06
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0