Dagen gud glömde

Jag har haft en riktigt dålig dag idag. Man ska väl ha sånna också, men kan man ha mer otur än vad jag hade idag alltså?

Dagen började med att jag glömde min mobil och mina nycklar hemma. På teckenspråket verkade det som jag hade tappat all min kunskap och kunde inte teckna överhuvudtaget. Det gick bara inte. Jag blev så sur på mig själv. Jag vet att jag kan, men det kommer inte fram.

Pratövningen på kommunikationen gick inte alls som jag hade tänkt mig, vilket gjorde mig ännu surare. Samtalet efter gjorde inte dagen bättre heller precis. Även om jag fick beröm av läraren så är inte alltid det allt.

Just nu har jag bara lust att gå och lägga mig och vakna upp till en ny dag. Är ledig imorgon. Det enda positiva med idag faktiskt. Får vi se vad för spratt man blir utsatt för imorgon. Känns lite osäkert att gå och klippa sig på självaste 1 april.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0