För den som älskar en samling

Imorgon släpps Shirleys samlingsalbum. Är så nyfiken på den nya låten "Det finns inga givna svar" och engelska versionen av "Min kärlek" som på engelska heter "My love light". De andra låtarna har jag hört förrut, men de är inte sämre för det.



1. För den som älskar
2. Med hjärtat fyllt av ljus
3. Det finns inga givna svar
4. Jag tar en annan väg
5. Lever mina drömmar
6. Mina minnen
7. Du är allt
8. Aldrig
9. Min kärlek
10. Att älska dig
11. Eviga längtan
12. Längtan är allt jag har
13. När kärleken föds
14. Tålamod
15. Mr memory
16. Jag fick låna en ängel
17. I dina ögon
18. Ingenting finns kvar
19. Som en saga
20. Miracle
21. My love light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0