Helgen som kommer

Har inte så mycket att berätta om vad som hänt sen sist jag skrev. Så jag tänkte berätta lite om vad som händer i helgen istället..

Imorgon blir det först skola och sen lite hemliga saker gällande firande av två nyblivna 18 åringar. Kan inte säga så mycket mer om det eftersom jag vet att dessa två 18 åringar brukar läsa här ibland.
Efter firandet iaf så ska Filip komma hit och sover kvar :)

På lördag blir det först träning med småttingarna. För att slippa stressa senare på eftermiddagen så lämnar jag över ansvaret för grabbarnas matcher till de andra tränarna och umgås med Filip istället. Vid 4 tiden börjar färden mot Odensbacken där det är 18års fest.

Sen kommer ju söndagen, så efterlängtad. Jag åker till Stockholm igen och träffar Anna och Shirley :D <3 Vi har en hel del att ta igen så det gäller att vara pigg så man orkar med allt. Jag anar att det kommer bli en väldig massa prat, haha. Tre pratglada tjejer på en och samma plats ger inget tillfälle till andningspauser, haha.

Som ni märker så är det ett väldigt tajt schema för helgen, så bloggning sker när jag får tid över. Riktigt när vet jag inte. Men det lär ju visa sig :)

Ha det så bra tills dess

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0