Kan inte hålla mig härifrån

Så har man fastnad framför dator en stund nu igen. Fortfarande i skolan. Väntar på att idrotten ska börja, vilket den gör om ungefär 15 minuter. Slutar vid halv 4 idag och då är det snabbt hem och fixa allt inför ikväll. Hoppas kvällen blir så lyckad som jag vill att den ska bli! Snart är det slut på hemligheterna också. Så skönt för jag är verkligen så nära på att försäga mig hela tiden. Så jobbigt, verkligen.

Nej, man kanske ska dra och byta om till idrottskläder. Tror vi skulle boxas idag. Får passa på att få ut lite negativ energi då, haha. Inte för att jag har så mycket negativ energi just idag. Har varit värre tidigare i veckan. Idag är jag mest glad. Lite trött också, men det är ju inget ovanligt.

Ha det bra tills jag skriver nästa gång. Man vet ju aldrig när det blir ;)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Svar: Taack :) haha ja dom bilderna är störtsköna, haha. Just den med grimasen ligger uppe på schlagerzoot.blogg.se :P Så där kan du se den! Det kommer kanske lite fler bilder från söndagen på min blogg snart.. Om jag orkar xD

2009-03-24 @ 09:48:18
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0