Plugg och fotboll

Så har en ny dag börjat. Vaknade till fåglarnas kvitter och solsken, men också en hel del snö! Träningen med småttingarna var inställd så jag fick sovmorgon. Inte för att deras träning egentligen är så tidigt, men ändå skönt att inte ha en bestämd tid att vakna till.

Ikväll blir det fotbollskväll hemma hos mig. Sverige möter Portugal, vilket jag inte hade en aning om innan Emma nämde det, haha. Ska bli riktigt kul faktiskt. Natalie och jag ska hinna plugga lite innan också, sen kommer Emma och antagligen Filip också. Vi kanske inte blir så många, men tro mig, vi kommer ha så kul!

Nu ska jag göra lite eget arbete. Har två redovisningar nästa vecka. Har säkert glömt nått också, men det visar sig.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag sitter hemma hos dig nu :D yeee.. häftig jag ä =)

2009-03-28 @ 21:36:49
URL: http://emmmmmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0