Skratt genom tårar

Var iväg till Stockholm idag. Vilken dag alltså, haha. Åkte upp med Natalie med vanliga gamla hederliga Lindbergsbuss. Vi var riktigt duktiga och pluggade på både dit och hemvägen faktiskt. Applåder tack! Väl upp i Stockholm iaf  så fick vi vänta på Anna och Eric som inte var allt för snabba måste jag säga. De hade varit vakna till kl 5 på morgonen, vilket kanske inte är en så underbart smart idé om man ska upp dagen efter. De lyckades tillslut komma in till staden kl 12.

Så fort de kom drog vi oss ut till Nacka forum där själva dagens happening skulle ske, Shirley Clamps signering av sin nya singel. Anna och Eric var lite smått hungriga så de krånglade fram och tillbaka för att få mat men bestämde sig tillslut för att äta efteråt. Shirley kom och sjöng sin underbara låt "Med hjärtat fyllt av ljus". Shirley verkade inte se mig överhuvudtaget under hela låten och blev sen jätteglad att se mig och utbrast när vi sågs "Nejmen hej, har du tagit dig upp hit". Vet inte riktigt vilken karta Shirley läst geografi med, men Stockholm ligger väl ändå bara öster ut från Örebro. Inte sant? Shit the same, jag blev iaf glad. Vi pratades vid lite och hon signerade min singel och vi tog kort. Blev en mycket snabb signering eftersom de hade fullspäckat schema på scenen idag. Lyckades få tag i henne innan hon gick och fick en kram. Så innan hon fortsatte gå bortåt så tog hon min hand och höll den tills hon kom så långt bort att våra armar inte räckte längre. Så sa hon att vi var tvugna att prata mer nästa helg då vi ses igen. Det kan hon slå sig i backen på att jag är helt med på!

Påvägen hem i bussen hade jag och Natalie väldigt kul. Jag lyckades under denna dag göra bort mig totalt två ggr. Vad jag gjorde, det stannar mellan mig och Natalie. Kan bara avslöja att vi skratta så vi grät när sakerna inträffade, så ingen direkt skada skedd. Det var väl en nacke och en fot som blev lite tillfuffsade, men sånt är livet i min värld, haha.

Bilder från idag kan jag lägga ut någon annan dag. Just nu är det sängen som väntar. Har pluggat sen jag kom hem ikväll och det blir ännu mer imorgon. Kris kris kris. Men det löser sig. Lite sömn ska nog göra susens :)

Pusshej och tack alla som gjorde denna dag helt UNDERBAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0