Våren är på ingång

Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag. Solen sken, klarblå himmel och snön smälter. Den efterlängtade våren börjar komma. Men det kan ju slå tillbaka vilken sekund som helst och bli vinter igen. Men nu ska vi hålla tummarna för det bästa.

Har tillbringat dagen i skolan såklart. Fick sluta lite tidigare och det är ju alltid skönt. Hade lite hemliga uppdrag att göra på stan med Natalie och Linnéa innan jag åkte hem också. Längtar tills planen går i verket. Ska bli så himla kul :D

Har precis varit ute och övningskört. Det känns bra faktiskt. Jag börjar få mer koll. Även om jag inte har full koll än, haha. Trvis mycket bättre i små bilar än vår stora. Bilskolans bil är liten, precis som jag (a) Skönt att jag ska köra upp med den, en vacker dag, haha.

Ska ta och fixa mig lite snabbt nu innan F kommer hit och gör min dag fortsatt bra :) Båda är skit trött så vi lär väl somna här. Men iaf. Det är tanken som räknas, haha.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0