Vårvädret är på ingång!

Idag har jag äntligen fått reda på när jag ska åka iväg på utomlandspraktiken till Spanien. Allt började planeras i oktober-november någon gång och idag fick jag veta när vi åker. Känns som planeringen inte är den bästa. Särskilt inte när jag också får veta att jag kommer missa det vikitgaste man gör i 2:an, aktivitetsdagen. Det har varit ett väldans liv på skolan idag om det hela. Lärarna har bråkat runt och man känner sig mest som en börda för alla. Men inget vi kan göra åt. Vi åker iaf 6:e maj och kommer hem 27 maj. Jag och Natalie ska praktisera på en engelsktalande förskola, vilket är toppen. Även om jag vill lära mig spanska. Men jag tror det här kommer bli super bra.

Har kollat in vädret för veckan precis, och det ser ut som våren är på väg. Bästa vädret för veckan kommer vara på onsdag. Solsken och 9 grader varmt. Gud vad jag blir glad. Nu ska bara prognosen stämma också!
 
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0