090501

Jag är hel slö idag. Har inte mått så bra idag. Nej, jag är inte bakis, drack ingenting igår. Vi tror att jag möjligtvis är allergisk mot pollen. Har tagit mina allergitabletter som jag brukar ta för myggbetten, och nu känns livet mycket lättare. Är jättesnorig, ont i halsen så att det värker upp i öronen och känner mig lite allmänt seg i huvudet. Men nu känns det bättre förutom att jag blir så trött av medicinen.

Ja det här är nog den uppdatering ni får idag. Imorgon är det först avslutning med innebandy kidsen och sen blir det grillfest hos Elma :D Ska bli riktigt roligt faktiskt.

Nu ska jag forsätta att bara ta det lugnt. Det blir nog en tidig kväll ikväll alltså.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0