Estoy en España

Jag är i Spanien nu :D Jag hade tänk att uppdatera bloggen lite, men efter att ha skrivit mail till mamma på 40 minuter så insåg jag hur lång tid det här kommer ta. Men jag kommer nog försöka uppdatera lite ibland iaf. Ska ju vara borta i 3 veckor liksom. Tänkte lägga ut lite bilder och sånt här.

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Min familj kommer tycka det är tidigt, som vanligt. De kommer nog vara uppe i minst 1-2 timmar till. Men inte jag.

Hoppas allt är bra med er iaf. Man märker hur mycket man använder åäö nu när man måste krångla fram de varje gång, haha.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh va roligt, hoppas du har det bra :D saknar dig här hemma men vi ses sen när skolan bröjar. var rädd om dig <33

2009-05-09 @ 13:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0