Födelsedags kalas

Idag fyller en av tjejerna som jag e her med 18 or. Grattis igen Emmi! <3 Vi har firat hennes fodelsedag idag i parken. Vi kopte torta och glass och massa gott och satt och ot po, i regnet. Som vanligt. Vedret her vexla po tvo roda! Det gor fron klar blo himmel och strolande sol till sporegn och blost po typ en timme eller nott. Super snabbt!

Tenkte bara att jag skulle hora av mig och beretta att jag lever. Nu vill de andra ha datorn so best jag avrundar. Ska forsoka fo de att forsto att jag kan anvenda min dator istellet bara de skriver in losenordet till internetet. De har inte riktigt fattat det en. Vet inte riktigt hur jag ska sega det hela. Men det ska nog go.

Ha det so bra!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hur många gånger har du träffat sanna nielsen?

2009-05-20 @ 21:53:27
Postat av: Anna

Jag har träffat Sanna Nielsen ungefär 5-6 ggr :)

2009-05-21 @ 18:25:47
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Maria

hej!!! Vad kul för dig att du har träffat Sanna Nielsen så många ggr!!! =) Jag blir avensjuk!!! XD

Tack så jätte mycket för att du svarade på min fråga!=) jag har bara träffat Sanna Nielsen två ggr. Jag brukar läsa din blogg ganska ofta =) Men ha det så jätte bra!!!!=)

2009-05-21 @ 21:18:56
Postat av: Anna

Maria, det klart jag svarar :) Kul att du läser min blogg. Hoppas du fortsätter med det :D Kram

2009-05-21 @ 22:35:54
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag kommer såklart att fortsätta läsa din blogg:) Kram :)

2009-05-22 @ 14:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0