Hemlängtan

Nu e det inte monga dagar kvar. Po onsdag lemnar jag detta regniga Gijón och kommer hem till det forhoppnigsvis soliga Örebro! Det ska faktiskt bli riktigt skont. Borjar fo riktig hemlengtan nu. Finns inte so mkt i kan ora her lengre och vedret e ju inte direkt po vor sida.

Imorgon e sista praktik dagen. Ska fo folja med 2 oringarna till ett museum. Ska bli rikigt kul. De e so sota! Var med 5 oringarna idag. Inte alls lika kul. De snackar en massa som jag inte forstor och brokar bara med varandra. Ljudnivon e ju inte log den heller. Man blir helt dov efter ett tag kenns det som. Dessutom finns det inte so mkt jag kan hjelpa till med der. Finns mer hos 2 oringarna. Kul med sista dagen med de iaf :)

Nu ska jag ta och krypa ner i sengen tror jag. E jettetrott verkligen. Det e so jobbigt att vexla mellan 3 sprok hela tiden. Tillslut snurrar det bara runt i huvudet och man seger det forsta man kommer po, vilket sprok det en e, haha. Kan sto och prata svenska med lerarna po forskolan liksom. De fattar ingenting och jag undrar varfor tills jag sjelv hor att jag faktiskt prata svenska, haha. Men jaa, so kan det go. Snart e det bara svenskan jag behover. Gud so skont!

Ha det so bra tills vi hors igen!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0