Praktiken är hemsk

Nu orkar jag inte krongla ram de sista boksteverna i alfabetet so ni for forsoka tyda det jag skriver endo :)

Har borjat praktisera her nere nu. Dagarna gor ganska fort endo men det kan ha med och gora att det hender so otroligt mkt saker som aldrig skulle henda hemma i Sverige. Igor t.ex. so tvingade de i barnen so mkt mat att en tjej spydde. Hon fick verldens utskellning for att hon gjorde detta och blev i tvingad ennu mer mat. Idag fick en kille sin hand fast tejpat po benet for att han satt och rorde mig :O Jag kenner mig jettehemsk, fast jag inte gor nott. Men moltiderna e helt klart allra verst!

Ikvell ska vi se po melodifestivalen po voran leraren hotellrum. Det ska bli jetteroligt :D Vi har en hel del och prata om ner vi ses. Vi har inte sett varandra sen vi borjade praktisera igor och jag har iaf en hel del som jag vill prata med de om. Letta lite po trycket liksom. Det her e liksom hemskt!

Nu ska jag go och skriva lite dagbok. Moste gora det ner jag e her nere so jag kommer ihog allt :) Po bode gott och ont.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: /Mammi

Låter inge roligt att de är så elaka mot barnen.

2009-05-12 @ 18:24:16
Postat av: Emelie

Herregud, va arg jag blir.

Hur kan dom göra så emot barnen :(



Hoppas du har roligt för övrigt! :) kram

2009-05-22 @ 11:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0