Sista dagen i Spanien

Imorgon bitti kl 6 oker jag fron huset till flygplatsen. Har precis packat klart veskan och ska direkt ner jag skrivit klart go och borsta tenderna och go och legga mig. E jettetrott so kommer nog somna ganska snabbt inatt. Nesta gong jag uppdaterar bloggen kommer ni kunna tyda vad jag skriver iaf, haha.

Tenkte ni kunde fo se en bild po vart jag har bott nogonstans ner jag varit borta.


Visst ser det fint ut. Det e finare utanpo en inuti kan jag sega. Jag och Natalie bor i snobb omrodet her nere i Gijón, haha. Omrodet e inhegnat och har kamera overvakning. Kenns lite mysko, haha. Men jettefint e det. Har lyckats tagit den her bilden po de fo soltimmarna vi fott. Det e riktigt bra gjort ska jag sega er. For so monga soltimmar har vi do inte haft po tre veckor.

Nej nu ventar sengen. Moste ju komma upp imorgon ockso. Veckarklockan stor po kl halv 5. Usch vad jobbigt det kommer vara att go upp do. Det har varit jobbigt att go upp kl 9 andra dagar. Natalie kommer fo dra upp mig imorgon, haha.

Ha det so bra. Nu ska jag hem till det fina vedret i Sverige!!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0