Är det redan dags för jul musik?

Det blev en tur till Marieberg med Natalie efter vår 50 minuters svenska lektion idag. Jag var ju som sagt på jakt efter kläder till julkonserten med Shirley, Sonja, Sanna och Måns nästa torsdag. Hittade lite smått och gått. Får vi se om det blir det jag har på mig till slut eller om det blir något annat. Men nu har jag iaf något som jag kan sätta på mig. Kanske lägger in lite bilder på det senare.

Nu är det dags för det eviga pluggandet igen. Vi har öppet hus imorgon på skolan så kan inte plugga något mer den här veckan eftersom helgen går åt till att döma hela sex matcher. Så idag måste jag bli klar med psykologin och sen blir det väl lite svenska också. Men det ska jag nog kunna fixa med Shirley, Sonja och Sannas julskiva "Our Christmas" i bakgrunden. 

Vad tycker ni, är det för tidigt att lyssna på jul musik eller börjar det bli dags?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0