Barn är ju för underbara

Det blev ingen sovmorgon i morse utan ett besök på Norrbyskolan. Fick denna vecka äntligen tag på en skola som ville ta emot mig för att göra en undersökning till min barnbok. Besökte klass 3B och 3C, två mycket fantasifulla klasser som gjorde det hela mycket lättare. Ska åka tillbaka på fredag för att besöka den sista klassen 3A. Allt gick jättebra och nu kan jag äntligen forstätta med min bok.

Har under eftermiddagen hunnit med att nästan skriva klart min uppsats om depression i psykologin. Det är väldigt intressant men just nu sitter jag lite fast för jag vet inte riktigt vart jag ska skriva allt och hur mycket jag ska skriva om allt. Så får vänta med att göra resten till lektionen på tisdag. Den är ju mer än två timmar lång så ska nog hinna göra klart uppgiften då.

Så har jag ju också tränat mina småttingar idag. De var helt underbart duktiga idag och jag kan inte klaga över någonting. I vanliga fall brukar jag få skrika halsen av mig för att överhuvudtaget få någon uppmärksamhet. Idag kunde jag viskat mina instruktioner och alla hade hört. Ska bli hur kul som helst att se de spela match i helgen. Jag längtar fast jag måste upp till klockan halv 8 en lördag.

Nej nu ska jag kolla klart på "Efterlyst". Sen ska jag ringa Filip och prata av mig lite och efter det gå och lägga mig. Ska hålla i idrottslektionen imorgon bitti. Gissa vad vi ska göra? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0