Dags för premiär

Då har man pluggat lite, med betoning på lite, och fått sig något att äta. Jag börjar om ungefär en timme, så lär ju hinna plugga något mer. Sen blir det 50 minuters plugg i skolan och förhoppningsvis kan jag övertala någon kompis att åka med till Marieberg en snabbis. Tror Natalie blir mitt första offer, haha.

Som jag skrev i inlägget tidigare idag så drar Shirley, Sonja, Sanna och Måns julturné igång den här veckan, och kommer till Örebro nästa torsdag. På 22 dagar ska de ha 32 spelningar, vilket är helt otroligt. Mycket jobb för de, men vid det här laget är de väl vana. Premiären är imorgon i Luleå, någon som ska dit? :)
I Sannas och Måns bloggar kommer ni kunna följa hur det går under turnén. Kan tänka mig att de delar med sig av lite bilder också. Gå in och ta en titt vetja.

Nu ska jag göra mig i ordning för att sen åka till skolan.

Ha en bra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0