Domarmatcher för hela slanten

Det blev en tidig morgon i morse. Hade match att döma i Kumla, och det är ju en bit att åka. Hämtade upp min kollega för dagen i Lillån och åkte sen till matchen. Det gick alldeles utmärkt att döma. Inget krångel alls, tyvärr två ganska jobbiga skador, men det är sånt som händer.

Nästa match idag blir klockan 17:30, så tills dess ska jag vara hemma och ta det lite lugnt. Måste få i mig något mer att äta innan det är dags att åka. Ska till Adolfsberg, och jag är inte helt säker på att jag ens hittar. Men ska kolla lite med mamma, så kanske jag får någon bättre vägbeskrivning än den jag fått.

Ikväll blir det middag på resturang. Om jag hinner kanske jag ska på Simons julkonsert i Conventum och iaf se andra akten. Men det får vi se hur det blir med det.

Vad gör ni en lördag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0