Är rubrik nödvändigt

Det blev ingen uppdatering igår eftersom jag  var i skolan från 08:00-21:00. Började med yoga på morgonen som var rätt så..intressant, haha. Jag visste väl att jag var ovig, men så ovig. Tur jag inte var ensam, haha.

Efter skolan var det öppet hus. Det var full rulle från början till slut faktiskt. Kan ju säga att jag var lagom trött när allt var klart. Åkte då hem till Filip och sov där. Mycket mysigare än att sova ensam! <3

Idag har jag lite olika krämpor efter yogan igår, haha. Lite små träningsvärk men också något så grymt ont i svanskotan! Ligga på golvet och rulla runt var nog inte riktigt min grej alltså.

Ikväll blir det döma en match. Har jag tur så hinner jag precis hem till Doobidoo då Shirley är med :D Men då får jag nog skynda mig lite, haha. Tur det bara är över gatan.

Som avslutning på inlägget måste vi ju gratulera födelsedagsbarnet Sanna Nielsen som fyller 25 år idag!



Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0