En arg författare

Har suttit i en timme ungefär och formulerat ett mail till min handledare, som är spårlöst försvunnen. Har fortfarande inte fått tag i honom så jag har skickat allt jag har gjort med mitt arbete och vad jag ska göra resten av veckan. Förhoppningsvis svarar han snart så vi kan ha ett möte den här veckan. Annars tänker jag faktiskt försöka byta handledare, som det känns nu. Jag börjar få lite panik eftersom jag inte kan göra så mycket mer just nu.

Nej usch vad den här dagen började dåligt! Ska väl ta och hoppa in i duschen och börja tänka ut vad man ska äta. Kanske ska äta först. Klockan är ju ändå snart 11. Ja så får det bli.

Hör av mig senare. Då förhoppningsvis lite gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0