Full fart mot helgen

Var på tingsrätten i morse. Målet var, som jag trodde, våld mot tjänsteman. Väldigt intressant faktiskt. Tycker det mesta som har med rättegångar och göra är ganska intressant, så det där passade mig helt perfekt. Hoppas vi får gå på fler rättegångar faktiskt.

Det har snöat hur mycket som helst idag. Näst intill hela dagen. Kallt börjar det verkligen bli också och det gillar jag inte! Måste verkligen hitta ett par vinterskor nu. Men imorgon är jag ledig, igen. Riktigt skönt faktiskt. Funderar på att ta en liten shoppingdag. Ska kolla nu hur mycker pengar man äger så jag vet hur mycket jag kan slösa bort på det.

Nästa vecka är det temavecka. Vi ska hålla på med det berömda projektarbetet hela veckan. Det känns riktigt skönt faktiskt eftersom jag känner att jag ligger lite efter med det. Ska jobba på nu så jag känner att det händer något. Påtal om det så måste jag höra av mig till min handledare. Vet bara vem han är, har aldrig varit i kontakt med honom. Lite jobbigt tycker jag, men det ska väl gå och ordna det också.

Nu ska jag ta ett bad faktiskt. Det var länge sen jag gjorde det, så det är på tiden. Sen kommer Filip och hämtar upp mig framåt halv 9-9 så sover jag där inatt. Det blir bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0