Här är det full rulle

Har precis kommit hem efter att ha dömt match. Flickor 93-95, men ingen av tjejerna var yngre än 15. Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta matchen. Väldigt hårt spel och irriterade spelar från båda håll. Men ändå var det ganska bra spel. Har iaf ont i hela kroppen efter att ha blivit översprungen en gång. De tittade på mig när de sprang och jag är 100 på att de såg mig för de gjorde en lucka mellan de så jag kunde komma emellan. De sprang så mycket snabbare än mig eftersom jag blev tvungen att springa baklänges så jag stanna för att de skulle springa runt mig istället. Men det gjorde de såklart inte utan båda två sprang rakt in i mig. Det var inte skönt kan jag meddela.

Träningen i morse med grabbarna gick helt underbart. De är ju så otroligt duktiga när de lyssna på mig. Fick till en riktigt bra och lärorik träning måste jag säga. Är riktigt stolt över de.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig. Sen blir det slappa framför tv:n resten av kvällen. Gud så skönt!

Vad ska ni göra denna lördag kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0