Hur man blir världens sämsta domare på några sekunder

Det har inte blivit så mycket uppdatering den här helgen. Det har, som ni kanske redan sett i tidigare inlägg, varit mycket dömade den här helgen. Har tjänat ca 1500 kr så inget klagande härifrån.

Idag blev det två matcher i Kumla och sen en match i Lindesberg. Fick hoppa in som ersättare på en match i Kumla lite snabbt och enkelt sådär. Men det blev ju lite extra pengar i fickan, så inga problem. Matcherna gick jättebra. Sista matchen i Lindesberg blev dock något krånglig. Sekitariatet och klockan satt på samma sida vilket gjorde att de inte såg vilken tid mål och liknande gjordes, så vi domare fick hela tiden säga allt det också. Det blev en väldigt jäm match dessutom. Alla var nöjda med vår insats som domare fram tills det var 2 sekunder kvar av matchen. Det stod 6-6 mellan Lindesberg och Nora, och Nora gör mål. Helt plötsligt var vi de sämsta domarna i hela världen enligt Lindesberg. Tänk så snabbt allt kan förändras.

Imorgon är det skola igen då. Inte allt för roligt måste jag ju säga eftersom det känns som jag inte fått något ledig den här helgen alls. Men då blir det ju torsdag och konsert mycket snabbare. En liten fågel viskade i mitt öra att platserna jag och Linnéa har till julkonserten med Shirley, Sonja, Sanna och Måns är så bra det bara kan bli. Man kan inte vara nöjdare än mig just nu, haha.

Snart läggsdags, men innan dess ska man väl sitta och slöa lite till framför tv:n. Det ser ut som det blir lite "Vem kan slå Filip och Fredrik". Väldigt underhållande faktiskt, haha.


Kommentarer
Postat av: linnea

åh, så roligt det kommer bli med konserten, och det blir ju inte sämre av att vi har de bästa plattserna :D haha <3

2009-11-30 @ 16:26:00
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0