När humöret inte är som det ska

Har nu efter skoltid haft en riktigt dålig dag. Grabbarnas träning gick inte alls bra och nu har det börjat snöa ännu mer. Det har t.o.m. börjat lägga sig lite smått på marken. Det här är inte bra. Ingen snö än! Jag har ju inte ens köpt vinterskor. Någon som har tips på vart man kan hitta snygga vinterskor? Som pricken över i:et sitter jag här hemma och är lite smått orolig och fundersam. Över vad tänker jag inte berätta.

Förhoppningsvis så blir det en bättre dag imorgon. Ska gå på rättegång imorgon bitti, vilket ska bli intressant. Tror vi skulle få vara med på ett fall med "våld mot tjänsteman". Det kan bli intressant :)

Nu ska jag sätta mig och göra något roligt och försöka koppla bort allt annat. Är hur trött som helst och känner hur känslig jag blir då. Inte alltid så jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0