Nu är det dags för fredagsstress

Äntligen är det fredag, och idag är det fullt upp. Har precis fått i mig lite och äta och innan det tog jag en dusch. Nu är det dags att börja se över dagen så jag hinner med allt.

Det är städning, hämta upp Natalie, möte med min handledare, möte med en anställd på en kyrka, göra klart en uppgift i religionen med Natalie och sen till sist åka och kolla på Filips match. Så ska man ju hinna med och äta och lite sånt också. Full rulle, som jag brukar säga.

Så jag ska väl gå upp och börja städa nu eftersom jag ska hämta upp Natalie om 1 och ½ timme. Men det är inte så super stökigt på mitt rum så det ska nog inte ta så lång tid. Men så ska jag ju hinna göra mig i ordning på den tiden också. Herregud, nu är det bara att gå över på en högre växel! Annars hinner jag aldrig med allt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0