Ögonblicket som kan förstöra hela året

Igår fick jag hem skolfotona i brevlådan. Ni ser redan nu vart det här kommer ta vägen va? Jag minns att jag fick se en snabb visning av bilden när den togs och det jag hann se på den lilla sekunden var inte det vackraste ögat sett direkt. Sur blev jag men tänkte att det är ju inte hela världen om det enskilda kortet blir dåligt, det kan man ju gömma undan och aldrig mer visa. Klassfotot är det som hela Örebro kommer få se.

Jag såg brevet ligga där på köksbordet, innehållet kunde antingen göra min dag eller förstöra den. Frågan var bara vilket, och det lutade ju lite mer åt förstöra efter vad jag hade sett. Men jag öppnade brevet och det visade sig att det faktiskt inte blev så tokigt. Blev ganska nöjd faktiskt.

Det var det sista skolfotot jag kommer ta, bara studentfoto som är kvar. På ett sätt känns det ganska sorgligt, men på ett annat sätt så är det ganska skönt att veta att jag aldrig mer kommer kunna ha chansen att bli ful på ett skolkort.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: JA :) följ min blogg på bloglovin ? :D

2009-11-17 @ 21:36:02
URL: http://delicioustaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0