Tänk så praktiskt

Tänkt vad bra det är att ha körkort. Har precis skjutsat Johan och My till Marieberg, så nu är jag ensam här hemma. Jag som behöver plugga idag tkr det är hur skönt som helst. Körkortet gör inte bara så jag kan ta mig vart jag vill när jag har bil, jag kan ta andra bort ifrån mig också, haha. Tänk så praktiskt.

Så nu är det dags att plugga det sista. Imorgon börjar det riktiga livet igen, skolan. Tänk vad snabbt en vecka kan gå. Börjar 8 imorgon. En måndag morgon, visst är det härligt? Tur jag får låna bilen imorgon iaf, hihi. Nej plugg var det.

Jag vill inte, vill inte, vill inte! Men det är bara att inse, gör jag det inte nu så blir det mkt mer nästa vecka. Dessutom är jag redan sen med den här uppgiften. Så det är bara köra hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0