Vad ska man ha den där handledaren till?

Hela morgonen har jag försökt övertala mig själv om att det är tisdag och inte onsdag. Vet inte riktigt varför jag fått för mig det. Men så kan det vara.

Projektarbete den här veckan var det ja. Har under hela tiden undrat varför vi ska ha så mycket kontakt med vår handledare för. Varför kan man inte bara ta kontakt med den när man sitter fast och behöver hjälp? Av den information jag fått (vilket som vanligt inte är speciellt mycket och bra information) så ska vi ha kontakt med de i stort sätt jämt. Som den envisa person jag är så har jag såklart gjort tvärtom. Fram tills den här veckan. Nu behöver jag verkligen hjälp för att komma framåt och har försökt få tag i min handledare. Men jag får inget svar. Igår var jag i skolan för att ha ett lite spontan möte hade jag tänkt, eftersom jag visste att han inte hade något annat för sig. Tror ni han var där? Nej, det klart han inte var. Så jag skickade iväg ett mail till honom igår förmiddag och har fortfarande inte fått svar. Otroligt irriterande måste jag säga. Särskilt eftersom jag måste ha kontakt med honom den här veckan enligt min mentor. Nu ligger det ju iaf inte på mig längre.

Nu ska jag titta på när de ska försöka få in stora Torsten i en liten kattbur. Det här kan bli underhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0