091002

Natalie har precis åkt härifrån. Hon har varit här sen klockan 12 och vi har gjort klart allt inför redovisningen vi har på måndag. Vi ska prata om utvecklingsstörningar, vilket är väldigt intressant tycker jag. Hoppas resten av gruppen tycker likadant efter vår redovisning.

Har haft lite smått ont i huvudet hela dagen. Vet inte riktigt vad det beror på, men mamma och brorsan hade också ont i huvudet så kan ju vara något med vädret. Bara det går över tills imorgon så är jag nöjd. Då blir det äventyr i Kumla där jag och Pernilla ska döma en cup. Första för säsongen nu, så lite pirrigt. Men det ska nog gå bra.

Nu ska jag ta det lugnt en stund för att sen kanske, men bara kanske, plugga lite till.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0