091012

Kan ju inte låta bli att börja mitt inlägg med att säga att jag inte hade någon vidare lust att gå upp ur min nya, mysiga och varma säng i morse. Sov så djupt att jag inte ens hörde alarmet i morse. Ligger i min underbara säng nu också. Jag bara älskar den! Får vi se om jag lyckas ta mig upp imorgon, haha. 

Skoldag som vanligt. Har väl inte gjort många slängar direkt. Har varit mycket redovisningar att lyssna på, som jag redan har gjort. Inte allt för jobbigt vill säga. Men ändå blir man så slö. Tror det är nått med luften eller nått. Något är det ju för man blir helt slut efter man varit i skolan, oavsett vad man har gjort. 

Imorgon är det en lång dag. Har historia tills imorgon. Som ett slags litet prov kan man säga, fast det inte är det. Vi ska diskutera om lite olika ämnen och så. Kritisera varandra. Har fått en text om "Det kungliga enväldet" som jag ska kritisera. Det kan bli intressant hur jag  ska framföra allt. Förstår inte så mycket av texten liksom, haha. Men det löser sig. Ska läsa den igen när jag skrivit klart här så får vi se om jag fattar mer. Skulle inte tro det, men man kan ju hoppas att hjärnan har återupplivat några hjärnceller. 

Annars så börjar det lugna ner sig lite med pluggandet faktiskt. Men har fortfarande plugg kvar för det. Visst är det otroligt? Har ju körkortet kvar som det är uppskrivning på nästa vecka! P A N I K ! Men det löser sig väl det med. Nästa vecka blir bara körkortsteori, förhoppningsvis.

Nej, nu får jag återgå till livet här. Plugget vill säga. Det är ju en dag imorgon också.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej du <3 vet inte om jag sagt redan men du får gärna hälsa på på onsdan på lovet :) hoppas vi hinner prata snart <3 puss

2009-10-15 @ 19:26:18
URL: http://annarocks.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: hihi ok <3 :)

2009-10-15 @ 22:57:58
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0