7 månader <3

Så har det hunnit bli den 11 oktober redan. Tänk vad tiden går fort när man har roligt. Idag har jag och Filip varit tillsammans i hela 7 månader. Vaknade med honom vid min sida i morse, i en 90 säng. Trångt, varmt men ändå så mysigt. Men idag ska jag köpa en ny säng, hihi. En 120 säng. Då får man plats lite bättre faktiskt. Så det håller jag på och tittar på nu. Sen ska jag göra mig i ordning för att åka iväg och köpa den också.

Dömde innebandy igår också med Iris. Hennes första match och det gick hur bra som helst. Iris var jätteduktig och det kommer bli så kul och se henne utvecklas! Gick in för att kolla om jag fått några fler matcher nyss och såg att jag har 5 matcher nästa lördag! :O Dessutom är det DM (destrikts mästerskap) matcher. Men det ska nog gå bra. Nervös jag blev nu, haha.

Nej nu är det dags att göra sig i ordning tror jag. Mamma är i duschen och jag vet ju av erfarenhet att hon brukar vara rätt mycket snabbare än jag, även om jag inte ska duscha idag.

Jag älskar dig Filip!

PUSS! <3


Kommentarer
Postat av: Ellen

Grattis!:D



Lycka till med alla dina matcher du ska döma:)<3

2009-10-11 @ 19:59:23
URL: http://ellbri91.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0