Det är fullt upp

Solen gick upp även idag. Vaknade till alarmet klockan halv 11 i morse också. Mådde bättre nu i morse än vad gjorde igår. Kan ju ha något med att jag tvingade i mig nässpray vid halv 2 i natt för att jag kunde verkligen inte sova. Men nu är det lika tjockt i näsan igen, men jag vägrar att ta nässpray nu. Det går över.

Har faktiskt varit riktigt duktig denna morgon, mer förmiddag kanske. Har suttit och pluggat lite. Men eftersom klockan tickar på och jag ska in och hämta Filip klockan tre så inser jag att jag måste sätta igång och prioritera och då får städning av rum komma in nu. Monica och Gunnar kommer ikväll så man kanske ska ha lite snyggt där uppe iaf. Även om de är vana vid att jag inte har så mkt ordning, haha. De har ju ändå sett mig växa upp från den där lilla nyfödda flickan fram tills idag. Inte konstigt att de känner mig utan och innan egentligen, haha.

Så det är vad jag ska sätta fart med nu, städa rummet. Sen blir det ut och jaga kastanjer åt Filip. Fråga mig inte vad han ska ha de till, har inte fått det förklarat för mig. Men det var viktigt för honom och det klart jag fixar det då :) Ska sen åka och hämta upp honom från jobbet som jag skrev tidigare och åka på lite kyrkogårds turné, kan man nog kalla det. Mat får vi hemma hos han mamma och sen är det raka spåret hit igen för att vara trevlig på hemmaplan. Eller ja, mer vara sig själv kanske, haha.

Vad ska ni ha för er en dag som denna?

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag? / fröken bitterfitta

2009-10-31 @ 17:21:35
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0