Det är nära nu

Nu vill jag bara bli av med det här! Körkortsteorin, övningskörningarna, ja allt som har med det här och göra. Bara för att jag tänker såhär kommer jag, med all säkerhet, misslyckas på uppskrivningen på torsdag. Det kommer säkert bli så som det blivit de senaste gångerna jag har gjort test hemma, ett för mycket fel pga av slarvfel. Jag måste verkligen skärpa mig. Ska snart göra ett till fast jag är så otroligt trött. Men jag måste verkligen plugga på det här nu så jag kan vara säker på att jag slipper det sen. Kanske kan läsa lite i boken iaf.

Imorgon har jag sovmorgon. När jag tänker efter så har jag ingen koll till när, så det vore ju praktiskt att ta reda på. Sen blir det hem och plugga lite snabbt och sen övningsköra med mamma innan utbildningskontrollen på onsdag. Nervöst nervöst nervöst! Förhoppningsvis så kan jag skärpa ihop mig så jag kör så bra som jag faktiskt vet att jag kan. Inte göra som idag, ha noll koll helt plötsligt. Visst blir man trött på sig själv ibland.

Nej nu ska jag ta och vila en liten snabbis, sen är det tillbaka till körkortsboken.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0