Ombyte i höstvädret

I höstmörkret och kylan invigdes idag de nya färgsprakande bussarna i Örebro. De tidigare blå bussarna utbyttes till lila. Personligen tycker jag att bussarna är hur snygga som helst, men börjar undra om det var så himla nödvändigt att byta bussar. De nya bussarna går ju ifs på biogas, vilket är välidgt bra. Men så mycket problem det var med dessa bussar idag får en ju att tvivla på de. Vår buss var nästan en kvart sen när vi skulle åka hem. Inte okej.

Imorgon är jag ledig igen. Känns rätt skönt. Då hinner man plugga lite extra. Kommer inte hinna plugga så mycket som jag vill i helgen. Blev nämligen påmind idag om att jag ska ju döma en cup i Kumla i helgen. Tack Pernilla att du påminde mig, hade helt glömt bort det. Tänk vad snabbt man kan glömma.

Har jag tur kanske jag hinner fixa lite med designen imorgon. Men det är inte helt säkert. Jag har lite olika idéer dessutom och det kan krångla till det. Får se vad jag gör och hur mycket jag hinner. Skolan går alltid först. Men man kan ju alltid hoppas på att det blir tid över, eller hur?

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0