091015

Torsdag innan läggdags och jag fick för mig att dela med mig av mitt lilla liv. Jag hunnit med en hel del idag faktiskt. Skola, migränanfall, fått bort migränanfall, pluggat och pratat med Filip i telefon i över en timme. Några nyttiga grejer iaf :)

Imorgon är jag ledig, igen. Vilket är skönt, men som vanligt är man ju inte helt ledig. Morgondagen kommer gå till såhär; jag ska gå upp senast kl 9, göra en fördjupning inom islam, äta lunch, ta bussen in till stan, ha körlektion, vänta på Filip, åka hem till mig, hämta bilen, åka och handla, laga mat och tillslut ha fredagsmys. Kan det bli mer tydligt än sådär så säg till, haha. Det är som sagt fullt schema fast jag är ledig från skolan. Jag lyckas då alltid.

I morgon åker också mamma och Fredrik iväg till Stockholm och är där hela helgen. Så vi har föräldrarfritt hela helgen. Så Filip, som för en gång skull är ledig, kommer sova här hela helgen. Så jag är nöjd, haha. Men min lördag kommer spenderas i Skogstorpsskolan då jag ska döma DM. Men så kan det vara ibland.

Vad ska ni göra i helgen?

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0