Biotips och körkort

Tog aldrig någon nässpray igår och det fick jag lida av i morse. Vaknade klockan halv 11 av alarmet, som jag hade sätt på, på mobilen. Man känner sig ju alltid som sjukast på morgonen, så är det bara. När man varit uppe ett tag känner man sig ju iaf lite bättre.

Bland posten idag fanns ett brev till lilla mig. Mitt körkort hade kommit så jag åkte och hämtade det. Så fint så fint. Nu kan jag slänga bort mitt andra legg. Det är liksom ingen vacker syn det. Var 15 år och det syns.

Åkte sen hem till Filip och var där ett tag. Skjutsade sen honom till hans buss han skulle åka med till Mjölby för att spela match. Han tyckte jag kunde följa med men det gick ju inte direkt. Jag hade bestämt att gå på bio med Pernilla, så jag åkte hem och fixade iordning mig illa kvickt.

Vi såg Trubbel i paradiset. Den hade premiär idag och den är helt klart värd att se. Så himla rolig. Den rekomenderar jag starkt! Mamma och Fredrik var på Bröllopsfotografen innan och rekomenderade den också. Ska försöka komma iväg med Filip och se den.

Har varit hemma ett tag nu och ska väl ganska så snart sova. Är riktigt förkyld men det ska inte stoppa mig nu. Det är lov i två dagar till, sen kan jag vara sjuk. Eller vad säger ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0