För kärlekens skull

Lite update från igår. Jag tog tag i en sak som jag faktiskt tänkt på länge. Jag slingade håret. På sista tiden har mitt hår blivit allt mörkare, även om jag varit blond. Men nu är jag tillbaka till mitt, för mig, normala blonda. Nu känner jag igen mig igen, haha. Ni får se en bild någon gång senare. Kanske imorgon om ni har tur :)

Idag har jag övningskört med mor min. Vi har övat på allt jag behövt öva på innan uppkörningen, så nu är jag redo. Körlektion imorgon och jag tror faktiskt det kommer gå bra. Hoppas det iaf.

Just nu sitter jag och väntar på Filip. Har ännu en gång lyckats övertala honom att komma hit. Tänk vad mkt kärlek kan göra, helt otroligt.

Vad har ni för er ikväll då?

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0