Högskoleprovet

Så har även jag kommit in i denna sväng. Gjorde högskoleprovet idag och det gick väl ungefär som väntat, haha. Inte så jättebra. Tur det inte var skarpt läge. Har suttit och rättat det nu efteråt och jag kan ju säga att om jag väljer att göra om högskoleprovet i vår så lär jag inte ha svårt att slå det här resultatet. Men det är ju bra att veta. Eller hur? Man måste ju vara positiv.

Just nu är jag typ helt död och har lyckats övertala Filip att komma hit. Tror inte att jag ens hade behövt övertala så mkt, men det gäller ju att lyckas, haha. Tänker inte göra många fler slängar idag alltså. Det blir somna framför någon mysig film i älsklingens famn. Det lät gosigt va?

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0