I did it!

Just nu har jag lust att bara skrika rakt ut! Jag är så lättad. Allt plugg är nu klart, så nu kan jag helt koncentrera mig på körkortsteorin. ÄNTLIGEN!

Körlektionen idag gick jättebra. Jag är så nöjd. Blev godkänd på landsvägen, både höger- och vänstersväng idag! Fick träna rätt mycket på olika vändningar också, vilket var bra eftersom jag inte har varit så bra på det tidigare, hehe.

Just nu sitter jag i Filips lägenhet och väntar på att han ska komma hem från jobbet. Sen ska vi åka och handla och hem och laga mat. Jag är jättehungrig! Hans bror lär komma hit snart också. Vet inte riktigt vad han skulle göra här, men det har jag väl inte med och göra. Jag skulle iaf släppa in honom, så då gör jag väl det.

Ska slappa lite framför tv:n nu och bara ta det lite lugnt innan Filip kommer hem nu.

Ha det bra :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0