Inlägget kan innehålla oförstålig text

Ni kan släppa tummarna nu. Provet är avklarat och jag blev godkänd! Jag är så glad så jag vet inte vad jag ska göra, haha. På vägen hem från Vägverket var jag helt i min egen värld. Min klassföreståndare från högstadiet gick förbi mig när jag väntade på bussen, men hon såg mig inte och jag kom ju på alldelse försent att man kanske skulle sagt hej, haha. Så kan det vara.

Nu ska jag försöka hitta något på tv:n som inte är barnprogram, tv-shop eller tävlingsprogram med någon halvhysterisk brud i rutan. Sen ska jag väl äta något kanske passa på och tvätta min jacka. Så kom Torsten nu och vill gosa, så det ska jag väl göra också.

I'm so happy!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Haha naw! Jag läste det faktiskt på Förkväll´s hemsida, två dagar innan.. Haha, och bestämde mig då för att åka hem. :) Shirley visste ju knappt själv att hon skulle vara med, för det var tydligen hastigt bestämt. De ville ha nån som skulle prata om julkonserten och så, har för mig att S sa så. xD haha.

2009-10-24 @ 11:10:25
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0