Kroppen säger nej

Nu säger min kropp att det är dags att sova. Har lyckats dra på mig en rejäl förkylning och sitter här hemma och huttrar, snorar och hostar i ett. Kommer snart likna Rudolf med röda mulen om jag fortsätter snora i den här takten. Allt snytande gör en ju lite torr om nosen.

Ska ta och försöka sova nu så man kanske känner sig lite piggare imorgon. Har t.o.m. tagit fram nässprayen. För er som känner mig väl förstår ni nu hur förkyld jag är, haha. Har en grymt löjlig men stor fobi för nässpray. Jag klarar verkligen inte av att ta det. Men när det blir panik så får även jag ta mig i kragen. Det är ju inget farligt och det vet jag ju, men säg det till min fobi liksom. Den lever sitt egna lilla liv.

Vad har ni för planer inför helgen då? Blir det kyrkogården eller party, eller kanske både och?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0