Så växer horna ut igen

Dömde cup i Kumla idag med Pernilla. Så kul att vara tillbaka igen. Hade super kul och det gick hur bra som helst. Så gör det ju ingenting att jag tjänade 600 kr också. Skulle egentligen fått 900 kr, men det var ett lag som inte dök upp. Men det kan hända att jag får ersättning för det. Då blir det massor med pengar kan jag säga. Inte fel direkt.

Så när jag kom hem såg jag att jag hade blivit tilldelad en till match till nästa helg, ihop med vår nykomling Iris. Det ska bli så himla kul att få döma med henne, särskilt på hennes första match. Jag är så taggad!

Nu ska jag förbereda för myskväll framför Körslaget som börjar ikväll, ja snarare om några minuter, haha. Fram med snacks och en snabb kisspaus så är jag redo!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag vill me tjäna pengar, haha:P

Låter som du har haft en mysig lördag:)

Puss<3

2009-10-06 @ 18:22:14
URL: http://ellbri91.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0