Bortförklaringarna är den största boven

Studiedag idag då. Min tanke var ju att jag skulle plugga arslet av mig, rent ut sagt, idag. Men ni kan ju bara gissa hur många böcker jag tagit upp idag? Okej, tagit upp böcker har jag, för att flytta på de när jag städade. För det har jag gjort, städat. Någon mer än jag som känner igen "Jag måste verkligen plugga, men kolla hur stökigt det är på rummet. Nej jag måste verkligen städa, sen ska jag plugga"? Jag tror inte jag är ensam.

Men nu är rummet städat och det enda jag kan tänka mig står ivägen för pluggandet är en snabb dusch. Så ska väl bocka av det också för att sen plugga. Det komiska i det hela är att jag ska plugga psykologi, om försvarsmekanismer bl.a., hahaha. Det känns som något jag kanske ska plugga på lite extra.

Nu sätter jag upp en lista här för mig själv så jag inte kan komma undan. Det känns alltid lite värre att bryta mot något om alla andra också vet vad man ska göra, haha.

  • Duscha
  • Plugga psykologi
  • Plugga svenska
  • Göra mig i ordning party


  • Ja för ikväll ska jag ut med tjejgänget som jag nämde igår också. Det var riktigt länge sen så det ska bli kul. Var inte speciellt taggad på det i morse, men nu börjar det ordna upp sig. Natalie kommer hit vid 4-5 tiden och så ska vi plugga lite svenska, sen blir det party party.



    Någon mer som ska till Klaras ikväll?


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0