Dagen började ju bra

Nej det gjorde den verkligen inte. Jag tyckte jag hade gott om tid på mig när jag gick upp, men icke. Jag lyckades missa bussen. Det finns gånger jag är väldigt nära på att missa den, och idag lyckades jag inte ha turen på min sida. Så jag får vänta på nästa buss.

Men det finns lite tur i oturen här idag också. Jag börjar egentligen inte förrän kl 12 men jag och Natalie skulle ses vid 10  för att göra klart lite läxor. Nu kommer jag komma till skolan vid 10:20 istället, vilket kanske inte gör så super stor skillnad egentligen. Men klantigt av mig iaf.

Det är snart dags att gå till bussen igen så det är kanske dags att förbereda sig för det så jag slippere missa en till buss idag. Det räcker kanske med en.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0