Det blir inte alltid som man tänkt sig

Det blir ingen vildmarkstur med klassen imorgon och på tisdag heller. Jag lyckas då alltid bli sjuk vid de absolut sämsta tillfällena. Jag har en hel lista på saker jag har missat när jag varit sjuk. Då menar jag lite större grejer, som klassresor, skolbalen och liknande. Men ja, hälsan får helt enkelt gå först. Även om det känns väldigt jobbigt just nu.

Jag börjar må bättre och bättre nu. Men om jag ska ut till djur och natur skulle jag bara förvärra det. Så det blir att stanna hemma. Så jag får vara hemma och vila i två dagar extra så jag ska nog kunna bli frisk snart. Skönt känner jag, för jag orkar inte må dåligt längre.

Hur mår ni i influensans tider?

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: linnéa

inte roligt att vara sjuk, de blir inget för mig heller,somsagt bättre att bli frisk ordentligt än att förvärra det hela :/ hoppas vi ses på onsdag igen <3

2009-09-06 @ 19:21:55
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0