Det går framåt

Jag mår så mkt bättre idag än vad jag har gjort i helgen. Känner mig näst intill helt frisk. Men jag tkr fortfarande att det var ett klokt val att stanna hemma från vildmarksturen även om jag så mkt hellre vill vara där än sitta här just nu. Men som sagt, hälsan går först.

Eftersom jag lyckats bli så pigg nu så har jag precis pluggat lite körkortsteori. Idag gick det hur bra som helst. Jag har kommit på hur jag ska göra för att allt ska fastna. Jag fick bara ett fel på testet! Jag har aldrig ens blivit godkänd när jag gjort testen förut. Jag är så glad just nu! Nu vet jag hur jag ska göra för att få allt att fastna.

Ska ha lite paus nu, sen ska jag ta mig an ett till prov. Ska kanske äta lite också. Har knappt ätit något idag. Inte alls bra, jag vet. Så blir man ju inte frisk.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0