En vanlig söndag

Sitter med datorn framför tvn, en gammal favorit, och tittar på repriserna av idol. Jag vill på något sätt följa idol, men tiden räcker inte till. Då är det ju tur att på söndagarna går veckans avsnitt på rakten. Men jag inser ju att jag inte kommer kunna kolla på alla eftersom jag måste plugga också. Men jag har ju iaf lite halvkoll på idol, det får väl duga då helt enkelt :)

Idag blir det seriöst pluggande av psykologi som jag fortfarande inte fått något riktigt grepp om. Sen blir det körkortsteori på det. Har börjat inse att det inte är alls många veckor kvar innan det är uppskrivning på vägverket. Börjar få lite panik faktiskt. Men sen ska jag iaf träffa Filip som jag inte träffat på en vecka nu! Det får mig förhoppningsvis lite lugn.

Nu ska jag forsätta kolla på idol en liten stund och sen blir det plugg. Ständigt detta plugg, suck!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0