En promenad genom stan

Så har ännu en dag seglat förbi. Har fått riktigt mycket gjort idag och det känns så skönt! Har övningskört med mamma, stadstrafik som jag skulle träna på. När vi kom hem gick vi ut och tog en promenad i höstvädret.
Efter promenaden var det mycket lättare att sätta sig ner och ta tag i plugget. Jag tror faktiskt att jag har rätt bra koll på psykologin, men det visar sig imorgon. Så skulle jag läsa igenom kriminologin för att kunna ställa frågor på lektionen imorgon om jag inte förstod vad som stod. Vi har nämligen prov nästa vecka.

Ska nog börja gå ut och gå iaf varannan dag. Det där var verkligen bra för mig. Jag är mycket lugnare nu och det känns som jag har koll på läget. Jätteskönt är det.

Sitter nu och zappar mellan Idol och Sveriges fulaste hem. Tyckte ärligt talat att Idol sög idag. Det var inte alls underhållande och ingen av de jag hört sjöng speciellt bra. Nej usch, inget mer med det. Underhållning ska det vara.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0